Kapat
Ş A R K Ö Y
B E L E D İ Y E S İ
Kapat

Halk Masası

İletişim Bilgileri

  • İstiklal Mahallesi, İsmail Hakkı Özgen Caddesi No: 17 Şarköy / TEKİRDAĞ, Belediye Ziraat Bankası IBAN HESABI: TR870001000102087093775001, Posta Çek No: 240234 emlakservisi@sarkoy.bel.tr
  • 0850 860 10 59
  • bilgi@sarkoy.bel.tr
Şarköy Belediyesi Resmi İnternet Sayfası
  • 0850 860 10 59
  • E-BELEDİYE
Şarköy Belediyesi
  • ANA SAYFA
  • KURUMSAL
    • Vizyon, Misyon ve Etik Değerler
    • Başkan
    • Faaliyet Raporları
    • Başkan yardımcıları
    • Organizasyon Şeması
    • Müdürlükler
    • Meclis Üyeleri
    • Meclis Kararları
    • Encümen Üyeleri
    • Geçmiş Dönem Belediye Başkanları
    • Basın Kiti
    • KVKK Metni
    • Yönetmelikler
    • Etik Komisyonu ve Faaliyetler
  • ŞARKÖY
    • Şarköy Tarihçesi
    • Coğrafi Bilgiler
    • Nüfus ve Dağılım
    • Rüzgar Sörfü
    • Yamaç Paraşütü
    • Şarköy'e Nasıl Gidilir
    • Şehitlerimiz
  • HİZMETLER
    • Temizlik İşleri Hizmetleri
    • İmar ve Şehircilik Hizmetleri
    • Nikah İşlemleri
    • İş Yeri Açma Ruhsatı
    • Emlak Vergisi
    • Çevre ve Temizlik Vergisi
    • Yapı Ruhsatı
    • Yapı Kullanma İzin Belgesi
    • Veterinerlik Hizmetleri
  • GÜNCEL
    • Halısaha Ücretleri
    • Haberler
    • Duyurular
    • Etkinlikler
    • Foto Galeri
    • Video Galeri
  • İLETİŞİM
İŞTİRAKLERİMİZ
  • Sosyal Tesisler(Şarkent)
  • Şarbel
DUYURULAR

7440 Sayılı Yapılandırma Hakkında Kanun

HALK DUYURUSU (TEKİRDAĞ BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ)

İHALE İLANI

İHALE İLANI (2023/594082)

ASKI İLAN TUTANAĞI (ASKIYA ÇIKARMA)

ZEMİN KAPLAMA ALIMI İHALESİ

2023 YILI YAZ SEZONU İNŞAAT YASAĞI

İHALE İLAN METNİ

ANKARA VALİLİĞİ (İL AFET VE ACİL DURUM MÜDÜRLÜĞÜ)

EDİRNE-TEKİRDAĞ-KIRKLARELİ İLLERİ BÜTÜNLEŞİK KIYI ALAN...

İŞTİRAKLERİMİZ
  • Sosyal Tesisler (Şarkent)
  • Şarbel

İletişim

  • İstiklal Mahallesi, İsmail Hakkı Özgen Caddesi No: 17 Şarköy / TEKİRDAĞ, Belediye Ziraat Bankası IBAN HESABI: TR870001000102087093775001, Posta Çek No: 240234 emlakservisi@sarkoy.bel.tr
  • 0850 860 10 59
  • bilgi@sarkoy.bel.tr

İş Yeri Açma Ruhsatı

  • Ana Sayfa
  • Hizmet Rehberi

İş Yeri Açma Ruhsatı

SIHHİ MÜESSESELERİN RUHSATLANDIRILMASINDA GEREKLİ BELGELER

1- Nüfus cüzdan fotokopisi

2- Tapu fotokopisi

3- İşyeri kira kontratı  (Tapuda adı geçen mülk sahibi/sahipleriyle yapılacaktır)

4- Vergi levhası fotokopisi (İşyeri adresinin ve faaliyet konusunun yapılacak olan iş ile aynı olması gereklidir)

5- 3 adet fotoğraf

6- Başvuru beyan formu (Belediye ruhsat ve denetim servisinden verilecek)

7- Elektrik sayacında kaçak akım rölesi takılı olacak, 250 m² alan için 1 adet 6 kg’lık yangın söndürme tüpü işyerinde bulundurulacak. İşyerinde kamera kayıt sistemi olacaktır. (Zabıta ekipleri kontrol edecek)

8- Yapı Kullanım İzin Belgesi (İskan)

9- Evsel Katı Atık Hizmet Sözleşmesi (Lokanta, Fast Food vb. İşyerlerinden istenir.)(Temizlik İşleri Müdürlüğünden)

               *  Gerekli görüldüğünde Ruhsat ve Denetim Servisi tarafından ek evrak istenebilir.

               * Başvuru sırasında sunulan belgeler son 6 ay içinde düzenlenmiş olması gereklidir.

 

Gayri Sıhhi Müessese Nedir?

Faaliyeti sırasında çevresinde bulunanlara biyolojik, kimyasal, fiziksel, ruhsal ve sosyal yönden az veya çok zarar veren yâda vermesi muhtemel olan veya doğal kaynakların kirlenmesine sebep olabilecek müesseselerdir.
1.sınıf GSM’ler 5302 sayılı il özel idare kanununun 42.maddesinin (I) bendi ile 1.sınıf GSM’lerin ruhsatlandırılması ve denetimi, Büyükşehir ve il merkez belediyeleri dışındaki yerlerde il özel idaresine verilmiştir.
2.sınıf GSM’ler Büyük şehir ve merkez belediyeler dışında belediye sınırları ve mücavir alanlarda bulunan işyerleri belediyeler tarafından, belediye sınırları ve mücavir alan dışında bulunan iş yerleri özel idare tarafından ruhsatlandırılır.
3.Sınıf GSM’ler Büyük şehir ve merkez belediyeler dışında Belediyeler tarafından, belediye sınırları ve mücavir alan dışında bulunan iş yerleri özel idareler tarafından ruhsatlandırılır.

 

GSM’lerin Ruhsatlandırılmasında Gerekli Belgeler

1 - Elektrik sayacında kaçak akım rölesi takılı olacak, her 250 m² alan için 1 adet 6 kg’lık yangın söndürme   tüpü işyerinde bulundurulacak. İşyerinde kamera kayıt sistemi olacak. (Zabıta ekiplerince kontrol edilecektir.)

2 - Kapasiteye bağlı işletmelerden “Kapasite Raporu”

3 - Vergi Levhası Fotokopisi (İşyeri adresinin ve faaliyet konusunun yapılacak olan iş ile aynı olması gereklidir)

4 - Ticaret Sicil Gazatesi (Başvuru Sahibi Tüzel Kişilik İse)

5 - Ticaret Odası Faaliyet Belgesi (Başvuru Sahibi Tüzel Kişilik İse)

6 - İmza Sirküleri (Başvuru Sahibi Tüzel Kişilik İse)

7 - Karar defteri (Başvuru Sahibi Tüzel Kişilik İse)

8 - Tesiste bulunan aletlerin çalışma durumunu gösteren yerleşim planı

9 - İmalatın nasıl yapıldığını anlatan iş akım şeması

   10 - İstihdamı Zorunlu Personel Sözleşmesi (Noterden)

   11 -  İş yeri Tapu fotokopisi ve  kira kontratı, (Kira Kontratı Tapuda adı geçen mülk sahibi – varsa  sahipleriyle yapılacaktır)

   12 - Yapı Kullanım İzin Belgesi (İskan)

   13 - Başvuru beyan formu (Belediye Ruhsat ve Denetim Servisi tarafından verilecek)

    14 - İşletme kayıt Belgesi

  *  Gerekli görüldüğünde Ruhsat ve Denetim Servisi tarafından ek evrak istenebilir

  *  Başvuru sırasında sunulan belgeler son 6 ay içinde düzenlenmiş olması gereklidir.

 

Umuma Açık İstirahat Ve Eğlence Yeri Nedir?

Kişilerin tek veya toplu halde eğlenmesi, dinlenmesi veya konaklaması için açılan otel, motel, pansiyon, kamping, gazino, pavyon, meyhane, bar, birahane, içkili lokanta, taverna vb. içkili yerler, sinema, kahvehane, kıraathane, kumar ve kazanç kastı olmamak şartı ile adı ne olursa olsun bilgi ve mahiyet arttırıcı, zekâ geliştirici nitelikli elektronik oyun alet ve makinelerinin, video ve televizyon oyunlarının içerisinde bulunduğu elektronik oyun yerleri, internet kafeler, lunapark, sirk vb. yerler.

 

Umuma Açık İstirahat Ve Eğlence Yerlerinde İstenen Belgeler

1- Nüfus cüzdanı fotokopisi,

2- İkametgah belgesi,

3- Bulaşıcı hastalıkları olmadığına dair Sağlık Ocağından alınacak sağlık raporu,

4- Adli sicil belgesi,

5- 3 Adet fotoğraf,

6- İş yeri kira kontratı (Tapuda adı geçen mülk sahibi – sahipleriyle yapılacaktır)

7- Tapu fotokopisi,

8- Vergi Levhası Fotokopisi, (İşyeri adresinin ve faaliyet konusunun yapılacak olan iş ile aynı olması gereklidir)

9- Yapı Kullanım İzin Belgesi (İskan) 

10- Evsel Katı Atık Hizmet Sözleşmesi ( Otel, Pansiyon, Restoran, Kafe vb. İşyerlerinden istenir.) (Temizlik İşleri Müdürlüğünden )         

11- Çalışanların Kimlik Bildirimi

12- Elektrik sayacında kaçak akım rölesi takılı olacak, 250 m² alan için 1 adet 6 kg’lık yangın söndürme tüpü işyerinde bulundurulacak. İşyerinde kamera kayıt sistemi olacaktır.     (Zabıta ekiplerince kontrol edilecektir.)

     *  Başvuru sırasında sunulan belgelerin son altı ay içinde düzenlenmiş olması gereklidir.Gerekli görüldüğünde Ruhsat ve Denetim Müdürlüğü tarafından ek evrak istenebilir.

HİZMET REHBERİ

  • Temizlik İşleri Hizmetleri
  • İmar ve Şehircilik Hizmetleri
  • Nikah İşlemleri
  • İş Yeri Açma Ruhsatı
  • Emlak Vergisi
  • Çevre ve Temizlik Vergisi
  • Yapı Ruhsatı
  • Yapı Kullanma İzin Belgesi
  • Veterinerlik Hizmetleri

Başkanın Mesajı

Alpay Var

1983 yılında Şarköy’de doğdu. İlk ve orta öğrenimini Şarköy Evrenosbey İlköğretim okulunda, lise öğrenimini Tekirdağ Anadolu Ticaret ve Ticaret Meslek Lisesinde tamamladıktan sonra Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi Bilgisayar Programcılığı bölümünden ve ardından Anadolu Üniversitesi İşletme Fakültesinden mezun oldu. Alpay VAR evli ve üç çocuk babasıdır. Ticari faaliyetlerini zahirecilik, kömür, un ve bakliyat alanlarında sürdürmektedir. 2013 yılından bu yana Tekirdağ Ticaret ve Sanayi Odası Disiplin Kurulu Üyesi ve Şarköy Temsilciliği görevlerini sürdürmektedir. 2015 ve 2017 yıllarında yapılan CHP ilçe başkanlığı kongrelerinde iki dönem üst üste Cumhuriyet Halk Partisi Şarköy İlçe Başkanı seçilmiştir. Şarköy halkının refahı ve Şarköy’ün gelişimini hedefleyen anlayış doğrultusunda Şarköy Belediye Başkanlığına aday olup, 31 Mart 2019 yerel seçimlerinde Şarköy’ün genç Başkanı olmuştur. 31 Mart 2024 tarihinde yapılan Yerel Seçimlerde ikinci kez Şarköy Belediye Başkanı seçilmiştir.

Alpay Var

Şarköy Belediye Başkanı

Kurumsal

  • Vizyon, Misyon ve Etik Değerler
  • Başkan
  • Faaliyet Raporları
  • Başkan yardımcıları
  • Müdürlükler
  • Meclis Üyeleri
  • Meclis Kararları
  • Encümen Üyeleri
  • Geçmiş Dönem Belediye Başkanları
  • Basın Kiti
  • KVKK Metni
  • Yönetmelikler
  • Etik Komisyonu ve Faaliyetler

Hizmet Rehberi

  • Temizlik İşleri Hizmetleri
  • İmar ve Şehircilik Hizmetleri
  • Nikah İşlemleri
  • İş Yeri Açma Ruhsatı
  • Emlak Vergisi
  • Çevre ve Temizlik Vergisi
  • Yapı Ruhsatı
  • Yapı Kullanma İzin Belgesi
  • Veterinerlik Hizmetleri

Şarköy

  • Şarköy Tarihçesi
  • Coğrafi Bilgiler
  • Nüfus ve Dağılım
  • Rüzgar Sörfü
  • Yamaç Paraşütü
  • Şarköy'e Nasıl Gidilir
  • Şehitlerimiz

İletişim

  • Adres

    İstiklal Mahallesi, İsmail Hakkı Özgen Caddesi No: 17 Şarköy / TEKİRDAĞ, Belediye Ziraat Bankası IBAN HESABI: TR870001000102087093775001, Posta Çek No: 240234 emlakservisi@sarkoy.bel.tr

  • Telefon

    0850 860 10 59

  • Email

    bilgi@sarkoy.bel.tr

© 2023 Şarköy Belediye Başkanlığı Tüm Hakları Saklıdır. Web Tasarım

  • Aydınlatma Metni
  • Çerez Politikası
  • Veri İşleme Politikası